آویزان کردن اسلام دانشگاه دانشگاه پایگاه استنادی

آویزان کردن: اسلام دانشگاه دانشگاه پایگاه استنادی رتبه بندی دانشگاه تهران دانشگاه برتر هیات علمی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی سیاست های دولت اشتباه بوده است / مرعشی

حسین مرعشی بر این عقیده است که سرخوردگی مردم ناشی از در میدان نبودن همراهان آقای روحانی‌است. همان‌طور که آقای روحانی در میدان هست، یارانش هم باید در میدان باشند

سیاست های دولت اشتباه بوده است / مرعشی

مرعشی: سیاست های دولت اشتباه بوده است

عبارات مهم : یارانه

حسین مرعشی بر این عقیده است که سرخوردگی مردم ناشی از در میدان نبودن همراهان آقای روحانی هست. همان طور که آقای روحانی در میدان هست، یارانش هم باید در میدان باشند و مسئولیت بپذیرند. اگر می توانند چنین کنند و حرف بزنند، کارها را بسامان کنند ولی اگر نمی توانند استعفا کنند.

به گزارش تسنیم، حسین مرعشی با بیان اینکه همراهان آقای روحانی متناسب با نیازهای دولت کاری نمی کنند، تصریح کرد: این یک واقعیت هست. مردها اگر بلد نیستند، کنار بکشند، اگر هم بلد هستند که کارها را راه بیندازند.

سیاست های دولت اشتباه بوده است / مرعشی

این فعال سیاسی ادامه داد: 38سال است در این کشور، همه مسئولان، حاکم/اپوزیسیون هستند، یعنی هم حاکم هستند، هم منتقد. چنین رویه ای در هر برهه ای از قبیل انتخابات و پرسشها بعد از آن، مطالبات و در عین حال تناقضاتی ایجاد می کند. نمی شود رویه حاکم/منتقد داشته باشیم. آقای روحانی و سایر مسئولان اگر نمی توانند، شعارش را ندهند. هیچ اتفاق جدیدی در جمهوری اسلامی نیفتاده هست. جمهوری اسلامی سپاه داشته، قوه قضاییه هم داشته است و هیچ کدام از اینها هم الزاما موافق آقای روحانی نبوده اند. قرار هم نبوده که هنگامی که آقای روحانی مدیر جمهور شدند، همگی در خدمت ایشان به صف شوند.

مرعشی با بیان اینکه اصلاح طلبان آبروی خودشان را در حمایت گذاشته اند، خاطرنشان کرد: مدیر دولت اصلاحات با صراحت و دلیری دفاع کردند. بقیه اصلاح طلبان نیز همین طور، ما مشکلی با آقای روحانی نداریم، ما چیزی از آقای روحانی توقع نداشتیم.

حسین مرعشی بر این عقیده است که سرخوردگی مردم ناشی از در میدان نبودن همراهان آقای روحانی‌است. همان‌طور که آقای روحانی در میدان هست، یارانش هم باید در میدان باشند

عضوحزب عاملان ادامه داد: هنگامی که آقای نوبخت می گفت یارانه را قطع نمی کنیم، حالا می گوید می خواهیم یارانه ۳۰میلیون نفر را قطع کنیم، این حرف ها با هم سازگار نیست. آقای نوبخت نباید از قبل این قدر محکم حرف می زد که ما یارانه کسی را قطع نمی کنیم. ۵سال است که شرکت برنامه وبودجه می گوید می خواهیم قیمت ها را تثبیت کنیم، بعد یک مرتبه قیمت ها را در بعضی اقلام ۵۰درصد رشد می دهیم. این موج درست می کند و تعارف هم برنمی دارد. آن هم در حالی که قبلش هم با مردم حرف نزده اند و دلایلش را تشریح نکرده اند.

مرعشی ادامه داد: این نحوه کار کردن نیست که یکی در دولت بگوید گران می شود، یکی بگوید گران نمی شود. چقدر حرف ضدونقیض منتشر می شود؟ میزگرد بگذارند و بگویند پرسشها چیست و چه کارهایی انجام داده اند. چند ماه روی این عنوان بحث کنند، نخبگان را بسیج کنند و بعد به یک تصمیم برسند. در سکوت مطلق بودن مسئولان کشور و تصمیمات نابهنجار گرفتن، ۲مشکل عمده تیم اقتصادی آقای روحانی هست. مردها خودشان را منسجم کنند، مشورت کنند، تصمیم بگیرند و کشور را راه بیندازند.

نماینده اسبق مجلس ادامه داد: واقعیت این است که الان عده ای از دوستان کنار آقای روحانی قرار گرفته اند که به ایشان کمک نمی کنند، با مردم حرف نمی زنند و پرسشها را با آنان در میان نمی گذارند. در اتاق های دربسته، تصمیمات خلق الساعه ای می گیرند که هزینه هایش را مردم باید بدهند. مشخص است که مردم هم عصبانی می شوند و هنگامی که هم عصبانی شدند، می روند در اینترنت که فضای باز بیشتری هست، هر چه دلشان خواست می گویند. به من و دیگری فحش می دهند، از آقای روحانی هم انتقاد می کنند. این را که نمی شود به گردن اصلاح طلبان انداخت.

سیاست های دولت اشتباه بوده است / مرعشی

عضو حزب عاملان با بیان اینکه اصلاح طلبان با سخاوت از آقای روحانی حمایت کردند و از این به بعد هم خواهند کرد، خاطرنشان کرد: مدیر دولت اصلاحات بزرگ ماست و با این دلیری و صراحت از آقای روحانی دفاع کرده هست. به خود ایشان هم بعد از این دفاع، کلی حمله شد. این را نمی توان کاری کرد. اینترنت در دست مردم است.

مرعشی ادامه داد: والله، بالله و تالله این مردم، انقلابی هستند. آیت الله خامنه ای، نظام جمهوری اسلامی و مدیر جمهوری را که خودشان گزینش کرده اند دوست دارند و می خواهند کشورشان ثبات داشته باشد ولی جاهایی هم رنجش دارند و گرفتار می شوند. ما باید جهت برطرف گرفتاری مردم با آنها همراهی کنیم. باید آنها را توجیه و کارهایشان را اصلاح کنیم. مردم هم در این شرایط پای کشور می ایستند و هیچ نا امیدی ای نیز ان شاءالله حاکم نخواهد شد.

حسین مرعشی بر این عقیده است که سرخوردگی مردم ناشی از در میدان نبودن همراهان آقای روحانی‌است. همان‌طور که آقای روحانی در میدان هست، یارانش هم باید در میدان باشند

این فعال سیاسی در ادامه افزود: دولت جهت مردم، براق توضیح نمی دهد. موجی که بر سر بودجه97 و تصمیم دولت جهت بعضی تغییرات در آن ایجاد شد، باید بگویم که براق سازی را مردم انجام دادند؛ دولت انجام نداد، مردم در اینترنت براق سازی کردند.

مرعشی در ادامه خاطرنشان کرد: آقای نوبخت و آقای سیف و ستاد اقتصادی آقای روحانی تنها مسئول «نه»گفتن هستند. تورم فقط در بهشت زهرا صفر است که ۲میلیون آدم آنجا مرده اند و تکان نمی خورند؛ اعتراض هم نمی کنند؛ بی ادبی هم نمی کنند. ما که نمی خواهیم قبرستان درست کنیم.

سیاست های دولت اشتباه بوده است / مرعشی

حسین مرعشی در ادامه تاکید کرد: هنگامی که شما پیوسته در صحبت های رسمی می گویید همه چیز خوب هست، همه چیز درست هست، یارانه کسی را نمی خواهیم قطع کنیم، بنزین را نمی خواهیم گران کنیم، مردم را نمی خواهیم ناراضی کنیم، همه اینها را در حد شعار مطرح کرده اید . ولی جنبه کارشناسی آن را نگفته اید. این روش آقای نوبخت و آقای سیف غلط است.

نماینده اسبق مجلس با بیان اینکه دولت به پیمانکارانش بدهکار هست، خاطرنشان کرد: آقای نوبخت باید بیاید پشت تلویزیون بگوید که تنها به پیمانکاران وزارت راه ۱۰هزار میلیارد تومان بدهکار هست. دولتی که تنها به پیمانکاران وزارت راه ۱۰هزار میلیارد تومان بدهکار هست، نمی تواند به همه مردم، یارانه بدهد. دولت بیاید بگوید که من می خواهم یارانه را بردارم تا بدهی هایم را بدهم و این پول هم نهایتا به جامعه برمی گردد. این نیاز به ساعت ها بحث کارشناسی، میزگرد و گفت وگو دارد. مردها این کار را نمی کنند؛ بعد هم تا با انتقاد مواجه می شوند می گویند شما دارید امید مردم را از بین می برید. امید مردم را شما دارید از بین می برید که در دولت نشسته اید و کارتان را غلط انجام می دهید.

مرعشی ادامه داد: دولت ۴سال به غلط از تثبیت قیمت ها دفاع کرده هست؛ حالا ظرف ۴ماه می خواهد همه چیز را عوض کند؛ از عوارض خروج از کشور گرفته تا قیمت بنزین، گازوئیل، آب، برق و همه چیز. آخر این چه تدبیری است؟ شما ۴سال هیچ کاری درجهت اصلاح قیمت ها و ساختارها نکرده اید، حالا یکباره تصمیم به عوض کردن گرفته اید.

حسین مرعشی در ادامه افزود: سیاست های دولت اشتباه بوده هست. نباید گفت آیا مردم معترض هستند. معیشت مردم الان سربه سر هست. چه کسی مازاد دارد؟ عامه مردم حقوق بگیر مازاد دارند؟ کارگران مازاد دارند؟ بازنشستگان مازاد دارند؟ مردم چیزی در زندگی ارزش اضافه ندارند. الان آمارها استخراج شده است هست. هزینه خانوار در کشور عزیزمان ایران در سال۱۳۹۶ نسبت به سال۱۳۸۶، ۱۵درصد کم کردن یافته است.

عضوحزب عاملان با بیان اینکه من که کارشناس نسبی اقتصاد هستم و اطلاعات محدودی دارم، والله هنگامی که این آمار را می بینم دلم جهت مردم می سوزد، خاطرنشان کرد: این مردم قدرت خریدشان پایین آمده است و هنگامی که دست فرزند ارزش را در خیابان می گیرند، باید به زحمت دخل وخرج ارزش را تنظیم کنند. در این شرایط تصور کنید یکدفعه می شنوند که بنزین می خواهد ۵۰درصد گران شود، معلوم است که عصبانی می شوند. آن هم بدون آنکه کسی برایشان درست توضیح داده باشد. من افرادی از تیم آقای روحانی را که همراه با ایشان حرکت نمی کنند مسئول این اتفاق می دانم.

واژه های کلیدی: یارانه | اصلاح طلبان | اخبار سیاسی و اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه